Her finner du hjemmesydde klær og andre småting til barn og voksne. Jeg bruker kun stoffer fra forhandlere som er kjent for god kvalitet, eller stoffer som jeg har testet ut selv.
Prisene varierer fra produkt til produkt på grunn av stoffer og størrelser.Prisene finner du derfor under hvert produkt.
Du finner frem til de ulike produktene ved å trykke på de ulike kategorien under etiketter i høyremargen.


Ser du noe du liker her eller på bloggen men du skulle hatt en annen størrelse eller farge, eller er du på jakt etter noe spesielt? - Ta kontakt så ser vi hva vi får til ;)

Bestillingstopp 11.02.14

Jeg blir så utrolig glad hver gang noen ønsker seg et kaozplagg!

Det er veldig stas at noen liker det jeg gjør så godt at de ønsker seg, og bestiller. Jeg blir både glad og stolt :-)
Den siste tiden har jeg vært så heldig å få mange bestillinger, så mange at jeg må sette et midlertidig bestillingstopp for å komme ajour med de bestillingene jeg allerede har sagt ja til :-)


Kommer tilbake med åpen liste om litt, i mellomtiden oppdaterer jeg shoppen etterhvert som ting blir solgt. Mest barnetøy her nå, men det er fortsatt noen kjoler og snurreskjerf igjen til dame i både ull og bomull :-)

mandag 9. desember 2013

Tøff knytebukse

tøff knytebukse i retrofarger
bomullsvelour
str 1-2 år

pris 200,- 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar